  • Data: 2012-07-17 23:21:09
    Temat: Re: Chcę zrobić za darmo komuś stronę www. Czy moge?
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-07-17 22:14, Nixe wrote:
    > I o to mi chodzi, ale nie wiem, czy zauważyłeś, że parę osób ma
    > wątpliwości. I stąd moje pytania, czy tę parę osób przypadkiem nie
    > poszalało, jeśli chodzi o strach przed fiskusem.

    Strach strachem, ale jest całkiem sporo dość debilnych przepisów przy
    uchwalaniu których IMHO "miszczowie businessu" z Wiejskiej zapomnieli
    użyć mózgu i w konsekwencji powstały "potworki":
    albo nadmiernie restrykcyjne (jak choćby przepisy "śmieciowe"),
    albo kompletnie oderwane od rzeczywistości (jak choćby obowiązek
    składania zerowych deklaracji dla "opłat środowiskowych", czy też
    obowiązek raportowania do NBP rachunków w bankach zagranicznych - w
    szczególności kont PayPal-owych),
    albo kompletnie nieweryfikowalne jak choćby dyskutowane w tym wątku
    nieodpłatne świadczenia (bez ustalenia kwoty zwolnionej).

    Co więcej nawet sami urzędnicy IMHO przestali ogarniać obowiązujący stan
    prawny przez co OIDP ministerstwo ochrony środowiska zapłaciło karę za
    niezłożenie sprawozdania "śmieciowego" w terminie.

    A jak przepis jest to oznacza, że można go użyć kiedy urzędnikowi będzie
    to odpowiadało. I tego właśnie należy się bać.

    Piotrek