  • Data: 2012-07-18 10:17:27
    Temat: Re: Chcę zrobić za darmo komuś stronę www. Czy moge?
    Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-18 08:58, m pisze:

    > To w związku z tym, że trzeba mieć świadomość że wykonując czynności
    > życia codziennego, narażamy się na łamanie tego czy innego przepisu.
    > Potencjalnie może to być dla nas groźne finansowo.

    Zgadzam się. Dlatego uznałam, że osoba, która uświadamia mnie w taki
    sposób czy ostrzega przed konsekwencjami, sama tych przepisów przestrzega.

    > To tak, jak 2 kumpli parkuje.

    No tak, ale Maciek nie jest moim kumplem ;-)

    > Jeden mówi do drugiego "ale wiesz że tutaj
    > jest zakaz zatrzymywania się?". Głupotą byłoby się go pytać "ale ty
    > oczywiście zawsze parkujesz legalnie?", skoro z kontekstu wynika że nie
    > zawsze parkuje legalnie.

    Dla mnie z kontekstu wynika, że skoro ostrzega "ale wiesz że tutaj jest
    zakaz zatrzymywania się?" to znaczy, że sam by się tutaj nie zatrzymał.
    Oczywiście wszystko zależy od tonu wypowiedzi, okoliczności itp.
    Natomiast ja wypowiedź Maćka odebrałam jako mentorskie zrzędzenie osoby
    bardziej świętej od papieża :)

    N.