    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: BRAK PODPISU NA FAKTURZE - poradzcie!
    Date: Sat, 8 Jan 2005 00:33:35 +0100

    Użytkownik "bezradny" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:crn4ql$tnl$1@fargo.cgs.pl...

    Nie jestem prawnikiem, ale ja bym złożył zawiadomienie do prokuratury o
    oszustwie wywodząc, że zarząd tamtej firmy doprowadził Cię do niekorzystnego
    rozporządzenia Twoim mieniem. Zlecenie wykonania usługi złożył. Za usługę
    nie zapłacił w umówionym terminie. Następnie zaproponował jakieś tam
    rozwiązanie w formie leasingu, na które Ty wyraziłeś zgodę. Wystawiłeś
    jakieś tam dokumenty, a oni je przyjęli i nie protestowali. Wyczekali na
    przedawnienie Twoich roszczeń i wówczas wykorzystali Twój błąd.

    Jest szkoda. Jest celowe działanie (zwłoka, podczas gdy świadomość
    ewentualnie błędnie wystawionej faktury mieli). Co więcej przecież pewnie ją
    zaksięgowali, więc ktoś tam to zatwierdził, ktoś się pod deklaracjami
    podatkowymi podpisał a i sprawozdanie badał. jest możliwe do udowodnienia,
    że faktycznie usługę wykonałeś i nie zobowiązywałeś się tego darmo czynić.

    Moim zdaniem znamiona 286 są wyczerpane, a czyn ten się przedawnia po 10
    latach. Moim zdaniem warto próbować. I darmo!