  • Data: 2005-01-09 15:05:46
    Temat: Re: BRAK PODPISU NA FAKTURZE - poradzcie!
    Od: bezradny<p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak tylko wszystko starałem sie przed sądem wyjaśnić tyle ze w postępowaniu
    nakazowym nie wiele da sie zdziałać. Sąd nie bardzo chce tego słuchac chce
    dowodów (w jego mniemaniu podpisanej faktury a jej nie ma) przedstawilłem
    wszystkie posiadane dokumenty zlecenia potwierdzenia nadania konkretnych
    dokumentów, inne faktury to wszystko jednak nie wystarcza. Nie wiem więc czy
    zgłoszenie tego do prokuratury cokolwiek zmieni ? Czy kogos to bedzie
    interesowało... ?
    co proponujecie?

    -> http://usenet.pomocprawna.info