  • Data: 2003-06-18 14:05:51
    Temat: Re[8]: Praca bez wynagrodzenia
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik) szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Dnia 18 czerwca 2003 o godzinie (11:49:24) napisano:

    J> ZUS po przeprowadzonej kontroli w zakładzie pracy lub przy przyznawaniu
    J> bądź odmowie przyznania jakiegoś tam świadczenia ...
    J> wydaje Decyzję administracyjną w przedmiocie sprawy. W uzasadnieniu tej
    J> decyzji wskazuje podstawy jej wydania.
    J> Jeżeli jak twierdzisz ZUS wydał decyzję odmawiającą wypłaty świadczenia
    J> podnosząc, że poszkodowany nie był pracownikiem pracodawcy "...bo nie
    J> było takiej potrzeby ..." , to rzecz jasna należało zaskarżyć tę decyzję , o
    J> ile
    J> rzecz jasna pracodawca i pracownik zgodnie stwierdzą, iż do nawiązania
> [...]

    Przypominam, ze podwazyles moje twierdzenie, ze PIP/ZUS moga (moga nie
    w sensie prawnym, ale w potocznym) uznawac oswiadczenia
    pracodawcy/pracownika za pozorne i narazac na zwiazane z tym
    konsekwencje (np. brak swiadczenia ubezpieczeniowego). Dalej twierdze,
    ze moga i to robia. Dalej tez twierdze, ze ZUS takich kompetencji nie ma.

    No i tyle zes sie napisal, zeby na koncu przedstawic mi banal, ze jak sie
    nie odwolac, to po ptakach. A jak sie odwolac, to bedzie OK.

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl