  • Data: 2003-06-21 05:43:48
    Temat: Re: Re[4]: Praca bez wynagrodzenia
    Od: "Jacek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ZUSu nie interesuje (przy naliczaniu składek) jakie umowy zostały zawarte
    (o
    > pracę czy zlecenia), lecz wyłącznie kwoty wypłacone z tych umów.

    Absolutnie się nie zgadzam. ZUS interesuje WSZYSTKO co ze składkami jest
    związane. I te, które zostały wypłacone i te, które POWINNY być wypłacone
    a nie zostały ... bo źle obliczono podstawę.

    >W kwestii
    > zasadności umów czy też wysokości wynagrodzenia wynikającej z
    niewłaściwego
    > zakwalifikowania umów ZUS może jedynie poinformować PIP.

    Uwierz mi na słowo ... PIP ... dla ZUS to tylko zbędna strata czasu.
    Niczego nie trzeba przekwalifikować ... samo się zrobi w toku procesu.