  • Data: 2008-11-03 18:40:19
    Temat: Re: *1.22
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz wrote:

    > A jaki inny sposób znalazłeś? Coś związanego z 18%?

    Z moich czytań rozporządzenia i grupy wynika że powinno być:

    netto - dane
    vat = netto * 0.22
    brutto = netto + vat

    Więc niby sobie sam odpowiedziałem. Z drugiej strony mam taką malutką,
    malusieńką nadzieję że nie mam racji i jednak sposób [ vat = (netto *
    1.22) - netto ] jest poprawny (i nie muszę poprawiać kodu).

    p. m.