  • Data: 2008-11-03 20:17:26
    Temat: Re: *1.22
    Od: Scowron <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 03-11-2008 o 20:53:06 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    napisał(a):

    > Jeśli chodzi o wynik "na oko" to właśnie na moje oko różnicy nie
    > powinno być. A nie chciało mi się excela zapuszczać tak jak Tobie :)

    > Co zatem czynię :)

    Ja pier..., myślałem, że to jakaś "onetowska" prowokacja, ale widzę, że
    dyskusja wrze na całego.
    Troche matematyki z podstawówki:
    brutto = netto + netto*0.22 = netto*(1 + 0.22) = netto*1.22 - czyli sprawa
    jasna

    Różnice (w zaokrągleniach) mogą wynikać z tego że czasami można liczyć vat
    od poszczególnej pozycji lub z całej kwoty faktury. Pierwszy sposób jest
    jednak pewniejszy, bo czasami różne produkty/usługi mają różne stawki.

    --
    Scowron