  • Data: 2008-11-03 21:31:47
    Temat: Re: *1.22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 3 Nov 2008, Tristan wrote:

    > Mnie tam bardziej martwi problem z sumowaniem, tam wychodzą różnice 1 gr
    > właśnie... I mi się czasami faktura wystawiona przez kontrahenta nie zgadza
    > o 1gr z tym, co wylicza mój program do księgowości. Na razie to olałem, ale
    > wiem, że mogę za to beknąć :(

    Zaraz beknąć.
    Nie przesadzaj, jak uzbierasz 6,60 zł różnicy to każą Ci pewnie
    zapłacić zaległość i tyle. Nie wiem jak UKS, ale kontrolerzy z US
    aż takich drobiazgów się nie czepiają (widziałem że sprawdzali to
    i owo z kalkulatorem, ale raczej nie weryfikowali czy od 10 zł
    miejscówki było dobrze 9,34 netto czy źle 9,35 :P).
    Przy czynnościach kontrolnych - weryfikacja wpłat na składki
    zdrowotne - też stwierdzili że "parę groszy w te czy wewte to
    nie będą wnikać" i zadowolili się sprawdzeniem proporcji
    wynikłej z ówczesnej stawki składki zdrowotnej do dopuszczalnego
    odliczenia.

    A co do niezgodności to owszem, jest to wina PROGRAMU - ma
    pozwolić wprowadzić "oryginalne" dane i już (bardzo miło jakby
    OSTRZEGAŁ że mu się nie podoba, koniecznie podając O ILE),
    więc tu się zgadzam - jako użyszkodnik jesteś winien Ty :)
    Ścigaj autora :P

    pzdr, Gotfryd