  • Data: 2008-11-04 19:12:25
    Temat: Re: *1.22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 4 Nov 2008, Adam.O wrote:

    > Mój system księgowy pozwala mi wyłącznie wprowadzać wartości netto i sam
    > oblicza VAT z możliwością przełączania metod w razie rozbieżności.

    Ile ma tych metod, czy one są jakoś opisane?
    Z ciekawości pytam :D

    > Problem w tym, że księgując całą fakturę mam 2 grosze rozbieżności, a osobno
    > po groszu na pozycji:)

    Mi wychodzi że "system" nie uwzględnia liczenia od brutto (fakt,
    że pozwala wprowadzić TYLKO netto wcale nie wyklucza możliwości
    przeliczenia dla brutto :P - tylko wynik nie będzie jednoznaczny,
    a może stanowić zbiór możliwych rozwiązań).

    pzdr, Gotfryd