  • Data: 2008-11-03 19:57:52
    Temat: Re: *1.22
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan w <news:genk7g$7nh$4@news.onet.pl>:

    > W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 03 listopad 2008 19:40
    > (autor mvoicem
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <gengij$dsh$4@news.onet.pl>):

    > Mnie tam bardziej martwi problem z sumowaniem, tam wychodzą różnice 1 gr
    > właśnie... I mi się czasami faktura wystawiona przez kontrahenta nie zgadza
    > o 1gr z tym, co wylicza mój program do księgowości.

    A co Twój program ma do wyliczania w przypadku otrzymanych faktur?

    Tak, mnie tez czasami usiłuje inaczej wyliczyć VAT, ale wtedy i brutto
    jest inne niż na otrzymanej fakturze i program /głupieje/ -- więc
    przepisuję to co na fakturze, ponieważ pasuje do którejś z metod
    dopuszczalnych przez przepisy

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]