eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkifaktura duplikat dzis otrzymana z 8 grudnia i co dalej ? › faktura duplikat dzis otrzymana z 8 grudnia i co dalej ?
  • Data: 2007-01-29 20:02:46
    Temat: faktura duplikat dzis otrzymana z 8 grudnia i co dalej ?
    Od: "....co to..." <c...@t...ca> szukaj wiadomości tego autora

    dzis otrzymalem duplikat faktury z dnia 8.12.2006 wczesniej nie otrzymalem
    zadnej faktury wiec nie ksiegowalem tego a dzis dostalem duplikat
    faktury ktorej nie otrzymalem nigdy co mam z duplikatem zrobic ? zaksiegowac
    go z data dzisiejsza ? czy odeslac z adnotacja ze nie chcialem duplikatu
    gdyz nigdy nie otrzyamlem oryginalu

    grudzien vat7 mam rozliczony i nie chce juz mieszac

    jak to najlepiej rozwiazac