eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkifaktura duplikat dzis otrzymana z 8 grudnia i co dalej ? › Re: faktura duplikat dzis otrzymana z 8 grudnia i co dalej ?
  • Data: 2007-01-31 07:31:28
    Temat: Re: faktura duplikat dzis otrzymana z 8 grudnia i co dalej ?
    Od: Schpakoo! <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 30 Jan 2007 18:53:06 +0100, ....co to... napisal(a):

    > i chyba ja zaksieguje z dniem 29-01-2007 calosc rozlicze w styczniu VAT i
    > podatek
    > dolacze koperte z data wyslania i napisze na fakturze ze otrzymalem ja
    > 29-01-2007

    Zwaz na to co napisalem i dogadaj sie ze sprzedawca, ze wyslesz mu wniosek
    o wystawienie duplikatu, bo jak on nie bedzie mial czegos takiego, to urzad
    moze zakwestionowac jego waznosc (utrata prawa odliczenia VAT itp). A tak
    swoja droga, to po prostu wyjasnij dlaczego nie dostales faktury.
    Najprawdopodobniej sprzedajacy skrewil i nie wyslal... (chyba, ze sa miedzy
    wami jakies inne sytuacje dajace powody do takiego zachowania).

    --
    Pzdr, Schpakoo!