eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkifaktura duplikat dzis otrzymana z 8 grudnia i co dalej ? › Re: faktura duplikat dzis otrzymana z 8 grudnia i co dalej ?
  • Data: 2007-01-30 17:53:06
    Temat: Re: faktura duplikat dzis otrzymana z 8 grudnia i co dalej ?
    Od: "....co to..." <c...@t...ca> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak to "dostalem duplikat"? Zwracam wszystkim grupowiczom uwage na jeden
    > drobiazg, ktory mogl nas kiedys wiele kosztowac. Otoz w rozporzadzeniu w
    > sprawie wystawiania faktur vat itd (Dz. U. 2005 r Nr 95 poz. 798 z pozn.
    > zm.) jest sobie taki paragraf numer 22, ktory dokladnie precyzuje
    > przeslanki i mozliwosc wystawienia duplikatu......

    no wlasnie dostalem duplikat faktury,ktorej nigdy nie dostalem, a o duplikta
    nie prosilem
    (nie chodzi o zaplate za fakture tylko o fakt otrzymania duplikatu po ok 50
    dniach)

    i chyba ja zaksieguje z dniem 29-01-2007 calosc rozlicze w styczniu VAT i
    podatek
    dolacze koperte z data wyslania i napisze na fakturze ze otrzymalem ja
    29-01-2007