eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkifaktura duplikat dzis otrzymana z 8 grudnia i co dalej ? › Re: faktura duplikat dzis otrzymana z 8 grudnia i co dalej ?
  • Data: 2007-01-29 21:19:35
    Temat: Re: faktura duplikat dzis otrzymana z 8 grudnia i co dalej ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 29 Jan 2007, ....co to... wrote:

    > dzis otrzymalem duplikat faktury z dnia 8.12.2006 wczesniej nie otrzymalem
    > zadnej faktury wiec nie ksiegowalem tego a dzis dostalem duplikat
    > faktury ktorej nie otrzymalem nigdy co mam z duplikatem zrobic ? zaksiegowac
    > go z data dzisiejsza ? czy odeslac z adnotacja ze nie chcialem duplikatu
    > gdyz nigdy nie otrzyamlem oryginalu

    Przecież jak *wysłali* oryginał to (mimo że gdzieś zginął) nie mogą
    wystawić kolejnego. Do takiego poziomu cywilizacji jeszcze nie doszliśmy
    (w "normalnych" krajach tak bywa, jest "egzemplarz faktury" bez podziału
    na wynalazki pt. "oryginalny oryginał" i "oryginalna kopia" :>).

    > grudzien vat7 mam rozliczony i nie chce juz mieszac

    Przecież duplikat *jest fakturą*.
    VAT można rozliczyć jak dla faktury - *jeśli* dla f-ry z datą otrzymania,
    to dla duplikatu też!
    Zajrzyj może do rozporządzenia o fakturach? ;) (nie, ja NIE ŻARTUJĘ)
    Dochodowy (koszty) oczywiście "we właściwy rok".

    pzdr, Gotfryd