eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkibiuro w wynajętym mieszkaniu-pytanie › biuro w wynajętym mieszkaniu-pytanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Jarek" <w...@w...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: biuro w wynajętym mieszkaniu-pytanie
    Date: Thu, 6 Jun 2002 14:46:35 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 10
    Message-ID: <adnlha$9lj$1@news.tpi.pl>
    Reply-To: "Jarek" <w...@w...com.pl>
    NNTP-Posting-Host: pe235.gdansk.cvx.ppp.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1023367530 9907 213.76.28.235 (6 Jun 2002 12:45:30 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 6 Jun 2002 12:45:30 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:60308
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam!
    Zwracam się do Was z następującym pytaniem. Wynajmuję od pana "X" mieszkanie
    na moją firmę (umowa najmu jest na firmę) . Jednak wszystkie opłaty (czynsz,
    prąd, gaz itp) reguluję kwitami na których widnieje nie nazwa firmy, ale pan
    "X", no i oczywiście adres wynajmowanego lokalu. Czy takie odcinki płatności
    mogę wrzucać w koszty dowodem wewnętrznym?
    Pozdrawiam
    Jarek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1