  • Data: 2002-06-08 14:03:01
    Temat: Re: biuro w wynajętym mieszkaniu-pytanie
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Suszycki (Brick B.) wrote:

    > Tylko zeby właściciel był vatowcem musi oprócz wynajmu na cele DG
    > przekroczyc jeszcze kwotę graniczną w przychodach. Ale tak czy tak

    Wojtku, nie *musi* przekraczać kwoty granicznej aby zostać VATowcem.
    Państwo wita vatowców z otwartymi rękami.
    Można być VATowcem "od zera" lub przejśc na VAT w dowolnym momenci przez
    przekroczeniem kwoty granicznej. Oczywiście dobororlne przejście na VAT
    trzeba zgłosić przed końcem poprzedniego miesiąca, tzn, jak zgłoszę w maju
    dobrowolne przejście na VAT, to VATowcem jestem od 1 czerwca.

    > powinien złożyć VAT-R (wybór zwolnienia) lub VAT-6 (wybór opodatkowania).
    Opodatkowania sie nie wybiera o tyle, że jeżeli nie wybierze sie zwolnienia
    to jest się 'z marszu" vatowcem. Nie ma stanu pośredniego
    (typu "nieumarły" :-))

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk