eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkibiuro w wynajętym mieszkaniu-pytanieRe: biuro w wynajętym mieszkaniu-pytanie
  • Data: 2002-06-06 13:05:16
    Temat: Re: biuro w wynajętym mieszkaniu-pytanie
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik Jarek <w...@w...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:adnlha$9lj$...@n...tpi.pl...
    > Witam!
    > Zwracam się do Was z następującym pytaniem. Wynajmuję od pana "X"
    mieszkanie
    > na moją firmę (umowa najmu jest na firmę) . Jednak wszystkie opłaty
    (czynsz,
    > prąd, gaz itp) reguluję kwitami na których widnieje nie nazwa firmy, ale
    pan
    > "X", no i oczywiście adres wynajmowanego lokalu. Czy takie odcinki
    płatności
    > mogę wrzucać w koszty dowodem wewnętrznym?
    > Pozdrawiam
    > Jarek
    >
    >
    Uważam że tak. Jeżeli na umowie najmu jest napisane, że jesteś zobowiązany
    ponosić te opłaty to wszystko ok.

    WS


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1