eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkibiuro w wynajętym mieszkaniu-pytanieRe: biuro w wynajętym mieszkaniu-pytanie
  • Data: 2002-06-07 07:31:31
    Temat: Re: biuro w wynajętym mieszkaniu-pytanie
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Jarek" <w...@w...com.pl> napisał w wiadomości
    news:adnlha$9lj$1@news.tpi.pl...
    > Witam!
    > Zwracam się do Was z następującym pytaniem. Wynajmuję od pana "X"
    mieszkanie
    > na moją firmę (umowa najmu jest na firmę) . Jednak wszystkie opłaty
    (czynsz,
    > prąd, gaz itp) reguluję kwitami na których widnieje nie nazwa firmy, ale
    pan
    > "X", no i oczywiście adres wynajmowanego lokalu. Czy takie odcinki
    płatności
    > mogę wrzucać w koszty dowodem wewnętrznym?
    > Pozdrawiam
    > Jarek
    >
    uwazaj jesli jestes vat-owcem nie odliczaj vatu z tych faktur wystawionych
    na wlasciciele mieszkania

    albo inaczej niech wszystko placi wlsciciel a tobie wystawia fa vat lącznie
    na wynajem i inne swiadczenia, wtedy bediesz mogl odliczyc vat i nie bedzie
    problemu z zaliczeniem do kup ( wlasciciel wtedy musi buc vat-owcem)

    inna opcja nich rejon enegetyczny wystawia fa na ciebie to samo TPSA

    jacek
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1