  • Data: 2006-07-24 16:27:52
    Temat: Zatrudninie bez umowy.Konsekwencje po fakcie.
    Od: "S...@s...wp.wytnij.pl" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Zatrudniłem sie w pewnej firmie.Właściciel ponaglał osobe upoważnioną do
    sporządzenia jakiejś umowy.Ta osoba oświadczyła że umowa jest na 1/5
    etatu,rozliczać się nie muszę z US bo wynagrodzenie było zbyt małe.OK
    Zwolniłem sie po dwóch latach.Nie korzystałem z urlopu a na dodatek nie
    otrzymałem wynagrodzenia za ostatni miesiąć. Upomniałem sie o wynagrodzenie i o
    ekwiwalent za urlop,za dwa lata .Pracowałem tam 6 dni w tyg po 9-12
    godz.Wysmiano mnie i wyrzucono za drzwi.Co mam robić?Szantażowac,że mam kopie
    pewnych dokumentów,że wypłacali mi po 1400 zł? zgłośić do US i ZUS ze zostałem
    oszukany?Zgłosić na policje?
    Prosze o rady-Andrzej K.