  • Data: 2005-01-06 21:23:00
    Temat: Zamierzam poprosić US o interpretację pisemną. Mac
    Od: i.<z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jakich błędów nie popełnić.

    Czy mam przedstawić swoją koncepcję realizacji i poddać ją ocenie,
    czy zapytać o sposób rozwiązania.

    A mój problem to:
    W listopadzie 2004 kupiliśmy z ojcem i matką samochód. Jest nas
    troje
    właścicieli. Ojciec jest właścicielem głównym. Nie określiliśmy w umowie
    udziałów.
    Auto kosztowało 10.000 zł. Ja prowadzę działalność na KPiR.
    Chciałbym to
    auto amortyzować. Chcę w koszty wliczać całe zatankowane przeze
    mnie paliwo
    (rachunki podpisane przeze mnie) oraz 1/3 kosztów pozostałych:
    naprawy,
    ubezpieczenie, części zamienne, oleje, płyny eksploatacyjne.
    Plan mam taki:
    10.000 / 3 = 3333 zł - to mój udział
    amortyzacja począwszy od grudnia:
    3333 / 36 miesięcy (nie wiem czy dobry okres założyłem) = 92,58 zł

    A może wogóle nie pytać?
    Może zrobić jw. i liczyć na pozytywną interpretację podczas kontroli?

    pzdr
    i.

    -> http://usenet.pomocprawna.info