  • Data: 2005-01-07 00:04:18
    Temat: Re: Zamierzam poprosić US o interpretację pisemną. Mac
    Od: i.<z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I nie 1/3 kosztów pozostałych tylko wszystkie koszty.

    oj, slizga sprawa
    gdzies ktos interpretowal ze jak srodek trwaly wart 10.000 to nie
    wazne ze twoj udzial ponizej 3500, liczy sie calosc i dlatego
    amortyzacja,
    prosze grupowiczow o stosunek do powyzszego.

    no i w zw z tym te koszt, skoro ojciec jest pierwszy w dowodzie rej. i
    placimy po rowno za ub. i naprawy to dlaczeo ja mam calosc sobie
    odliczac?

    -> http://usenet.pomocprawna.info