  • Data: 2005-01-06 22:12:10
    Temat: Re: Zamierzam poprosić US o interpretację pisemną. Mac
    Od: charlie_partana <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj i.,
    W Twoim liście datowanym 6 stycznia 2005 (22:23:00) można przeczytać:

    > Plan mam taki:
    > 10.000 / 3 = 3333 zł - to mój udział
    > amortyzacja począwszy od grudnia:
    > 3333 / 36 miesięcy (nie wiem czy dobry okres założyłem) = 92,58 zł

    Miałem podobny problem (jest wątek gdzieś koło 13-15 grudnia). Jeżeli
    wrzucisz auto do ewidencji środków trwałych i rozważasz amortyzację
    twojego udziału, którego wartośc wynosi 3333 PLN (<3500 PLN) to IMHO
    możesz tego dokonać jednorazowo.

    Wówczas pozostałe koszty jak paliwo księgujesz bezpośrednio w KPiR bez
    obowiązku prowadzenia ewidencji pojazdu.

    > oraz 1/3 kosztów pozostałych:

    I nie 1/3 kosztów pozostałych tylko wszystkie koszty.

    --
    Pozdrowienia,
    charlie_partana mailto:c...@p...onet.pl