  • Data: 2007-04-18 12:28:25
    Temat: Re: wraca nowe, czyli rzemiosło
    Od: "Cavallino" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0704181335200.3348@athlon64...

    > ???
    > Kto mówi o szarej strefie?
    > Taka "papierkologia" szarą strefę WYGENERUJE.

    Owszem - jako ucieczkę przed POSIADANIEM umiejętności.

    > Zdaje się nie widzisz problemu.
    > Bać to się powinien KAŻDY.

    Ale jak obserwuję boi się coraz mniej - nie ma bata na fachowca.

    > Domaganie się "papierów" działa dokladnie w przeciwną stronę

    Nie sądzę.
    Teraz każdy żul może Ci się zgłosić do remontu łazienki.
    A ja wolałbym wiedzieć, że ten żul się na tym zna.
    Choćby pobieżnie.

    > Jasne, a konkurenci nic a nic nie będą chcieli nogi podstawić.

    W takim przypadku odstępstwo od kary powinno być jasne.
    Problemy powinien mieć dopiero gdy nawali.

    > Znaczy pochwalasz rozwiązanie w którym będzie "robił na szaro", byleby
    > brak papierów "nie wyszedł"?

    Nie pochwalam.
    Ale zarówno teraz robi, jak i później będzie robił.
    Za to mógłby być dodatkowy bat na takich.