  • Data: 2007-04-18 12:51:31
    Temat: Re: wraca nowe, czyli rzemiosło
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 18-04-2007 o 14:28:25 Cavallino <k...@...pl> napisał(a):

    > Nie sądzę.
    > Teraz każdy żul może Ci się zgłosić do remontu łazienki.
    > A ja wolałbym wiedzieć, że ten żul się na tym zna.
    > Choćby pobieżnie.

    > W takim przypadku odstępstwo od kary powinno być jasne.
    > Problemy powinien mieć dopiero gdy nawali.

    Czyli kontrolerzy kontrolerów kontrolerów?

    > Nie pochwalam.
    > Ale zarówno teraz robi, jak i później będzie robił.
    > Za to mógłby być dodatkowy bat na takich.

    Kolejny socjalista co wierzy w sprawiedliwość społeczną :)
    Czyli mówisz rynek sam w sobie nie jest dobrym weryfikatorem
    i urzędas najlepiej wie kto jest majster a kto nie?
    To może ceny urzedowe wprowadzić. Mam pomysł,
    zgłoś projekt ustawy swojemu posłowi, w którym to projekcie
    na Twoje usługi/produkty zaproponuj ceny urzędowe,
    w końcu jesteś super biznesmen a ci co sprzedają taniej to
    są żule.