  • Data: 2007-04-18 13:52:33
    Temat: Re: wraca nowe, czyli rzemiosło
    Od: "Cavallino" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:

    > Jeśli sądzisz iż "papierek z cechu" ma na to wpływ,

    Zakładam że ma, a we własnym interesie cech nie wyda papierka mistrza
    gościowi spod budki z piwem.

    > to pytam
    > po dobroci dlaczego nie wybierasz sobie tylko fachowcow
    > "z papierkiem" - ktoś broni?

    Sugerujesz że powinienem sprawdzić np. 1000 luda przed wyborem fachowca do
    prostych rzeczy?
    Sorry, nie mam na to ani czasu, ani kasy.
    Wolę jak ktoś inny to zrobi za mnie.

    Już zupełnie abstrahując że na obecnym rynku 1000 luda może nie być.