  • Data: 2007-04-18 14:37:37
    Temat: Re: Re: wraca nowe, czyli rzemiosło
    Od: "Cavallino" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:

    > Cavallino, przecież za te "papierki" zapłacą KLIENCI.

    I tak płacą.
    I to znacznie więcej (np. trzy razy za tą samą robotę).
    Chodzi o to żeby te zapłaty ZA NIC zminimalizować.

    > Nie wiem dlaczego powołujesz się wobec tego na jakieś koszty
    > sądowe, skoro koszty Ci nie wadzą.

    Wadzą mi koszty płatne z góry.

    > Mi wadzą! (koszty "papierków"
    > w szczególności, bo trzeba je ponosić w cenie towaru ZAWSZE,

    Idź do jakiegoś szewca z cechu, a potem do jakiegoś chałturnika z centrum
    handlowego i daj znać o ile dyplomowany szewc był droższy......
    Jak znam życie będzie tańszy, a but naprawi.

    > zaś koszty sądowe jakby mniej, bo ponosi się je NIEKIEDY).

    Moej doświadczenia z fachowcami są takie, że kosztów sądowych nie ponosiłem
    tylko dlatego że uznawałem to za pozbawione sensu.
    Więcej by mnie kosztowało sądzenie się z takimi niż byłby w stanie odzyskać.
    Kiedyś było inaczej - skarga w cechu powodowała o niebo większe
    zainteresowanie się tematem, niż ze strony sądu.