  • Data: 2007-04-18 13:51:30
    Temat: Re: Re: wraca nowe, czyli rzemiosło
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 18-04-2007 o 15:20:30 Cavallino <k...@...pl> napisał(a):

    > Koniec dyskusji.
    > PLONK WARNING!!!

    Jeśli uważasz że konkurencja ma się bać komukolwiek
    narazić to prawdopodobnie jesteś ideowcem któregoś z tych nurtów które
    wymieniłem
    - no chyba że pominąłem jakiś podobny nurt.

    Więc wal plonka, śmiało, bo polit-poprawnośc jest mi obca
    i nie idę na psudokompromisy byle by było miło :)

    To tak jak z aborcją - kompromisem by było to że w poniedziałki można
    skrobać a we wtorki nie, natomiast dopuszczenie skrobania pod pewnymi
    warunkami
    to jest dalej przyzwolnie na mord dla jednych oraz bezprawne ograniczanie
    wolności dla drugich.