  • Data: 2007-04-18 13:04:01
    Temat: Re: wraca nowe, czyli rzemiosło
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 18-04-2007 o 13:49:49 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

    > Zmodyfikuj na 100% kwoty diet poselskich plus połowę funduszu
    > na utrzymanie biura :>

    Oooo, to jest dobre. Oczywiście chodzio byłe diety, bo same diety znosimy
    i inne wynagrodzenia też,
    bo w końcu poseł chce dla narodu dobrze a nie dla siebie,
    bo w końcu jeśli idzie do sejmu to znaczy że w życiu mu się powodzi
    i chce teraz zrobić coś dla innych, prawda :) ?

    > Ale weksle nie sš modne ;), bo już pewien wicepremier pomysł
    > wyczerpał :O

    Haha, modne może nie są ale jakie praktyczne ;)