  • Data: 2007-04-18 11:49:49
    Temat: Re: wraca nowe, czyli rzemiosło
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 18 Apr 2007, t...@o...pl wrote:

    > Też o tym myślałem - najlepiej by było, żeby przed wyborami składali u
    > notariusza
    > kopertę ze swoimi obietnicami i jakiś weksel, na kwotę równą 100% przychodów
    > wykazanych na ostatnim picie.

    Zmodyfikuj na 100% kwoty diet poselskich plus połowę funduszu
    na utrzymanie biura :>
    Ale weksle nie sš modne ;), bo już pewien wicepremier pomysł
    wyczerpał :O

    > W razie niewywiązania się z obietnic, weksel byłby realizowany

    Ale trzeba by Konstytucję zmienić, TK orzekł że obietnice wyborcze
    są nic nie warte i nie mogą być podstawą roszczeń.
    Dziwne że obietnice najmniejszego rzemieślnika są w świetle prawa
    więcej warte :>

    pzdr, Gotfryd