  • Data: 2007-04-18 11:46:29
    Temat: Re: wraca nowe, czyli rzemiosło
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 18 Apr 2007, Cavallino wrote:

    > Moim zdaniem pomysł dobry, klient z szarej strefy

    ???
    Kto mówi o szarej strefie?
    Taka "papierkologia" szarą strefę WYGENERUJE.
    Bo to będzie kolejna zachęta żeby działać "na lewo".
    Wzrośnie ilość pytań, czy da się legalnie opodatkować umowy
    o dzieło i zlecenia zawierane między (jak to nagminnie jest
    określane) "osobami prywatnymi" :]

    > powinien się bać że ktoś go
    > poda do sądu jeśli spieprzy robotę.

    Zdaje się nie widzisz problemu.
    Bać to się powinien KAŻDY. I działalność takich tworów jak np.
    Federacja Konsumentów, Sądy Konsumenckie i inne takie jak najbardziej
    się do tego przyczynia.
    Domaganie się "papierów" działa dokladnie w przeciwną stronę: jak
    ktoś jest majster, to mu byle kto nie podskoczy. Przecież on
    (majster) chyba wie jak jest dobrze :>
    A jak jeszcze ma układy w cechu... :O

    > Brak uprawnień powinien skutkować automatycznym uznaniem przez sąd reklamacji
    > co do jakości usług i koniecznością zwrotu 100% otrzymanego wynagrodzenia.
    [...]
    > Jeśli zrobi robotę prawidłowo, lub nie będzie się opierał z usunięciem
    > usterek nikt go przecież nie podkabluje

    Oj Cavallino, Cavallino...
    Jasne, a konkurenci nic a nic nie będą chcieli nogi podstawić.

    > i do sądu nie poda, więc brak papierów nie wyjdzie.

    Znaczy pochwalasz rozwiązanie w którym będzie "robił na szaro", byleby
    brak papierów "nie wyszedł"?
    Zawsze mi się w takich przypadkach przypomina opis głosowania
    w Bundestagu nad zakazem używania komórek w czasie jazdy :>

    pzdr, Gotfryd