    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: spolka cywilna likwidacja ...problemik maluski
    Date: Thu, 8 Mar 2007 23:03:03 +0100

    On Thu, 8 Mar 2007, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Wojciech Kulesza" <w...@n...org> napisał
    >
    > Nie trafiłeś.
    > To był niejaki Andrzej Wierciński, ongiś syndyk Stoczni Gdańskiej.
    > Praktyk pełną gębą, prawnik a nie naukowiec.

    Hm... mam poważne zastrzeżenia.
    Mianowicie praktykowanie w firmach o gigazłotowych majątkach co
    najwyżej rodzi podejrzenie, że ktoś taki ma przestarzałą (albo
    nie ma wcale) wiedzę o "małym" (naprawdę małym, powiedzmy 100 kzł
    dochodu rocznie, który musi starczyć na "wszystko") biznesie.
    Patrzy przez pryzmat tego co robi...
    Inaczej mówiąc: nie mam pojęcia kto to był. Ale Twój argument
    (o stoczni) jest nie na temat co do tezy "gosc zna sie na SC"!

    pzdr, Gotfryd