  • Data: 2007-03-09 07:01:42
    Temat: Re: spolka cywilna likwidacja ...problemik maluski
    Od: "Cavallino" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0703082257280.3032@athlon64...

    > Hm... mam poważne zastrzeżenia.
    > Mianowicie praktykowanie w firmach o gigazłotowych majątkach

    Jakie znowu praktykowanie?
    Po pierwsze - promotorem był ZANIM został syndykiem, wcześniej był znanym
    prawnikiem (z własną działalnością, nie pracownikiem uczelni).
    Po drugie - naukowców do takich spraw się nie bierze.

    >co
    > najwyżej rodzi podejrzenie, że ktoś taki ma przestarzałą (albo
    > nie ma wcale) wiedzę o "małym" (naprawdę małym, powiedzmy 100 kzł
    > dochodu rocznie, który musi starczyć na "wszystko") biznesie.
    > Patrzy przez pryzmat tego co robi...
    > Inaczej mówiąc: nie mam pojęcia kto to był. Ale Twój argument
    > (o stoczni) jest nie na temat co do tezy "gosc zna sie na SC"!

    No dobra, można przyjąć że dobry prawnik, specjalista od prawa
    gospodarczego, nie zna się na prawie gospodarczym.
    Tyle że IMO to teza mało sensowna.