  • Data: 2007-03-09 13:51:29
    Temat: Re: spolka cywilna likwidacja ...problemik maluski
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Cavallino,

    Friday, March 9, 2007, 8:06:05 AM, you wrote:

    > Może sytuacja była inna, miałeś kierownictwo itd.

    Jakie kierownictwo? Zarząd jednoosobowy i jestem jedynym pobierającym
    pensję. Spółka oczywiście więcej niz jednoosobowa.

    [...]

    > j.w.
    > Poza tym nie tylko umowa jest podstawą do zaliczenia czegoś w koszty, wręcz
    > przeciwnie.

    Wystawiasz co miesiąc fakturę i płacisz VAT za usługę zarzadzania
    spółką?

    > Od tego momentu (a był to początek działalności) stosuję już tylko
    > wynagrodzenie za pełnienie funkcji członka zarządu.
    > Podstawa - decyzja ZW.

    W przypadku małych spółek (bez rady nadzorczej), tylko walne
    zgromadzenie cokolwiek może decydować o wynagrodzeniu zarządu - to
    oczywiste.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl