    From: "Matovy" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: rozliczenie
    Date: Thu, 8 Aug 2002 10:53:38 +0200
    Sender: a...@p...onet.pl@195.117.118.150

    Użytkownik "AndY" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ait9g9$p0m$1@news.tpi.pl...

    > Ktos sobie jaja robi :) Proponuje zignorowac list zeby nie sprawiac
    > czlowiekowi wiecej frajdy :))

    hmmm - prowizja na poziomie 12%??? biorąc pod uwagę, że w tych 17 mln musi
    być jeszcze miejsce na zysk eksportera to albo jest on światowym monopolistą
    (ale po co mu wtedy pośrednik), albo zagraniczny kontrahent nie potrafi się
    targować lub też kompletnie wisi mu cena - nedzne 500.000 dolarow, ktorych
    moglby nie placic gdyby zrezygmnowal z Twojego posrednictwa i kupil
    bezposrednio u producenta (no chyba, ze chce Ci podarowac te pieniadze)

    odpowiadajac na Twoje pytanie - najlepsze rozwiazanie - napisz szybko
    poradnik "Jak skutecznie handlowac z kontrahentem zagranicznym" i sprzedaj
    firmie która chce opchnąc towar prawa autorskie za 2,1 mln - optymalne
    podatkowo ;-)))
    inne - zaloz spolke offshore i podpisz z eksporterm umowe agencyjna -
    podatek rowniez bedzie maly

    --
    A.S.