  • Data: 2002-08-08 10:56:34
    Temat: Re: rozliczenie
    Od: "Diodak" <N...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To otworz w Polsce.

    Myślałem również o tym, ale pierwsza przeszkoda to bardzo długi czas
    rejestracji. Po drugie podatki będą straszne (może większe niż dochodowy),
    ponieważ moje koszty są niewielkie (powiedzmy około 2000-3000 USD). No i
    najważniejsza sprawa będę potrzebował w najbliższym czasie około 400 tys zł
    jako osoba prywatna (koniecznie!!). Więc w sumie musiałbym zapłacić podatek
    dwa razy. Pierwszy raz jako firma, a drugi po wypłacie tych 400 tys. Dlatego
    pomyślałem, zeby uzgodnić ze znajomym, żeby zatrudnił mnie na umowe o dzieło
    (zlecenie -nie wiem co bardziej odpowiednie) i zapłaciłbym w ten sposób
    tylko wysoki podatek dochodowy. Pytanie tylko czy to przejdzie, jakie koszty
    będzie musiał ponieść mój znajomy, a jakie ja?