  • Data: 2002-08-08 11:43:41
    Temat: Re: rozliczenie
    Od: "Diodak" <N...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czego dlugi czas rejestracji?

    Spółki. Nigdy nie otwierałem, ale słyszałem od znajomych, że sześć tygodni
    jak w banku.

    Słyszałem, że poza dochodowym w firmie płaci się podatek w wysokości 30% od
    różnicy pomiędzy kosztami, a przychodami. W moim przypadku byłaby to różnica
    dość duża. Musiałbym szybko generować koszty. A nawet z pozytywnym
    podejściem do tematuu trudno byłoby mi wydać ponad 1 mln złotych w ciągu
    miesiaca :-)

    > zł
    > podatek

    No tutaj nie ma chyba nic dziwnego. Najpierw place podatek dochodowy jako
    osoba prawna (firma), a następnie wypłacam 400 tys. złotych (a muszę mieć
    te pieniądze) i płace podatek dochodowy jako osoba fizyczna (oczywiście
    nawyższy próg), ewentualnie dywidenda, ale podatek i tak muszę zapłacić.
    Jeżeli gdzieś jest coś nie tak w tym rozumowaniu, to przepraszam, ale jak
    już pisałem zawsze pracowałem u kogos.