  • Data: 2002-08-08 11:49:41
    Temat: Re: rozliczenie
    Od: "Diodak" <N...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po
    > ale
    >
    > ??
    > Jakas nowosc? Dla spolki offshore?

    O ile pamietam to tak było zawsze i nie tylko dla spółek offshore! Nie można
    korzystać ze środków na zagranicznym koncie, czyli w zasadzie nie mozna mieć
    takiego konta (przynajmniej do 15 października), bez zgody ministra
    finansów.

    > Z jakiego tytulu ten podatek?

    Wyplacam sobie jakies pieniądze. Dajmy na to wspomniane 400 tys, więc muszę
    zapłacic podatek dochodowy tak jak każdy. wypełnic PIT, odliczyć wszystkie
    ulgi i zapłacić chyba normalna sprawa :-) Oczywiście, że nikt nigy nie
    wykryje, tego że wypłaciłem sobie te 400 tys, ale co będzie jeżeli ktos z US
    będzie miał zastrzezenia do mojego statusu majątkowego. Poza tym to jet
    nielegalne.