  • Data: 2002-06-19 13:16:18
    Temat: Re: rachunek vatowca
    Od: "DarekS" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "beka" <b...@w...pl> wrote in message news:aepvj6$a32$1@news.tpi.pl...
    > a nie jest tak ze prawa autorskie to nie sa ani usluga ani towarem i nie
    > podlegaja ust. o VAT??

    No więc właśnie naprawdę nie wiem i dlatego się zapytałem ;-)
    Niemniej to chyba nie towar czy usługa podlega ustawie tylko czynność
    sprzedaży danego towaru lub usługi? Wydaje mi się więc, że gdzieś powinno
    być napisane (może w jakimś rozp.), że sprzedaż praw autorskich nie podlega
    opodatkowaniu, a jeśli tego nie ma to co dalej? 22%? Może tak jak udzielenie
    licencji? Nie spotkałem jeszcze takiej faktury i dlatego nie wypowiadam się
    autorytatywnie tylko próbuję coś wykombinować... Niestety chyba nikt z
    fachowców od tych tematów akurat tego postu nie czytał....

    Pozdrowienia

    Darek