  • Data: 2002-06-20 11:22:43
    Temat: Re: rachunek vatowca
    Od: "Pafelek" <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "DarekS" <d...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    news:aesd28$etp$1@news.onet.pl...

    > Już doszliśmy do tego, że na sprzedaż praw autorskich wystawiamy fakturę
    ;-)

    ale czy zmienilo sie cos od 31 stycznia, vide:
    http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&newwindow=
    1&frame=right&th=7472179
    20fdea117&seekm=vkjb3a.321.ln%40localhost.localdomai
    n#link8

    > IMHO honorarium autorskie jest rodzajem wynagrodzenia płaconego autorowi
    > dzieła i wynikającego z posiadanych przez niego praw autorskich i nie musi
    > się ono wiązać ze zbyciem tychże praw. Na przykład honorarium autorskie
    dla
    > prelegenta prowadzącego wykład na podstawie własnego opracowania.

    swego czasu wspolpracujac z ta sama firma jako o.f. zawieralem na podobne
    projekty UoD i wystawialem do tego rachunek - honorarium autorskie (50%
    k.u.p.) - zreszta nie tylko ja, potem przejscie na DG i od razu ile
    problemow, czy to tzw. wspieranie malej przedsiebiorczosci w Polsce? :-/

    Pawel