  • Data: 2002-06-20 13:33:10
    Temat: Re: rachunek vatowca
    Od: "Pafelek" <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "DarekS" <d...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    news:aesjr4$21r$1@news.onet.pl...

    > Generalnie chyba wszystkie tak. Nawiasem mówiąc podałem Ci w jednym z
    > pierwszych postów link do ustawy - tam sprawdź dokładnie

    a zapytam jeszcze o cos ;)
    ustawa mowi, ze usluga jest "...przeniesienie autorskiego prawa majątkowego
    w rozumieniu przepisów prawa autorskiego - w odniesieniu do programu
    komputerowego.."
    czy gdzies mozna znalezc interpretacje, czym jest w tym przypadku program
    komputerowy? czy podlega pod niego wykonanie strony www? a wykonanie
    elementow graficznych?

    Pawel