  • Data: 2002-06-20 10:23:03
    Temat: Re: rachunek vatowca
    Od: "DarekS" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > *Oczywiście* - od tego czasu była nowelizacja UoVAT która objęła
    > licencje maści różnej, więc status "sprzedaży programu" się
    > zmienił - ale sprawa że "inne niż towary i usługi w znaczeniu
    > UoVAT" - IMO i AFAIK nie !

    Jasne! BTW dzięki za skierowanie do elaboratu Maddy, choć rzeczywiście
    trochę już się zmieniło. Wyraziłem się nieprecyzyjnie pisząc "itp.", ale
    cały czas miałem na myśli te nieszczęsne prawa autorskie.

    A tak trochę na marginesie tematu to zdaje się że sprzedaż licencji,
    sprzedaż praw autorskich i honorarium autorskie to trzy różne pojęcia,
    zgadza się? Piszę o tym, bo wydaje mi się, że w kilku wywodach (nie chodzi
    mi tylko o ten wątek) autorzy je ze sobą utożsamiają.

    Pozdrowienia

    Darek