  • Data: 2002-06-19 13:00:25
    Temat: Re: rachunek vatowca
    Od: "DarekS" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czyli na sprzedaz praw autorskich powinieniem rowniez wystawic f.v., tylko
    > odpowiednia stawka ?

    Rozporządzenie MF z 22 marca 2002
    (http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/VAT_2002/vat
    a0403.html)

    § 34. Zarejestrowani podatnicy, posiadający numer identyfikacji podatkowej
    lub posługujący się numerem tymczasowym, wystawiają faktury oznaczone
    wyrazami "FAKTURA VAT", z wyjątkiem podatników:

    1) korzystających ze zwolnień określonych w art. 14 ust. 1, 5 i 6
    ustawy(http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/vat022
    5.html),

    2) wykonujących wyłącznie czynności wymienione w art. 7 ust. 1 ustawy lub
    czynności zwolnione określone w przepisach wydanych na podstawie art. 47
    ustawy.

    A przy okazji na jakiej podstawie wywnioskowałeś, że sprzedaż praw
    autorskich jest zwolniona albo 0%, bo w wykazie nie znalazłem, ale może masz
    symbol PKWiU bądź SWW to z chęcią skorzystam (zwłaszcza jeśli 0%)

    I juz z innej beczki ale to raczej do wszystkich - starajcie się używać
    polskich liter!!!

    "Ze względu na zgodność standardów i poprawność wyróżnień cytowania należy
    stosować kodowanie MIME (Multipurpose Internet Mail Extensions) - domyślne
    ustawienie dla większości czytników, natomiast NIE należy stosować kodowania
    Quoted Printable. Kodowanie znaków: obowiązującą w Usenecie (i ogólniej -
    Internecie) normą dla kodowania polskich znaków diakrytycznych jest norma
    ISO-8859-2. Wysyłanie postów kodowanych w inny sposób (np. Windows 1250)
    powoduje u uczestników posiadających poprawnie skonfigurowane czytniki
    "krzaczki" zamiast właściwych liter. Sposób skonfigurowania Twojego czytnika
    możesz znaleźć np. na Polskiej Stronie Ogonkowej:
    http://sunsite.icm.edu.pl/ogonki/ lub http://www.agh.edu.pl/ogonki/ "

    Darek