  • Data: 2006-12-14 13:35:46
    Temat: Re: rachunek bankowy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 14 Dec 2006, m...@g...com wrote:

    > Ok, co do VATu ustępuję. Ale co do PIT4 wydaje mi się że mam rację.

    Wydaje mi się że masz :), IMO przy zapłacie z PIT-4 wypada to
    zrobić z konta zgłoszonego w US.
    W sąsienim poście przypominam coś co kiedyś również było już na
    grupie: mianowicie ustawy podatkowe posługują się pojęciem "konta
    wykorzystywanego w DG", nikt nigdy nie wskazał przepisu że nie
    wolno posługiwać się kontem osobistym.
    Oczywiście byłoby to złamanie umowy z bankiem - ale czy naruszenie
    przepisów?

    > Zresztą offtopicznie się strasznie zrobiło

    Czasem trzeba się "przegryźć" :)

    pzdr, Gotfryd