  • Data: 2006-12-18 08:44:14
    Temat: Re: rachunek bankowy
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 12 Dec 2006 14:04:13 +0100, Herbi napisał(a):
    > Umowa z bankiem ma być "obrabiana" przez US????
    > Wolne żarty.

    W moim US (Kraków-Nowa Huta) żądali albo umowy, albo potwierdzenia z banku o
    prowadzeniu konta firmowego.

    > Czy skoro masz siedzibę w miejscu "X" to przedstawiasz do USu umowy o
    > sprzedaż energii, o dostawę wody, o wywóz śmieci itp itd?

    Bez przedstawienia umowy o wynajmie lokalu (i pozostawienia w US kopii) pani
    w NIP nie zgodziła się na zmianę danych adresowych firmy...

    > To przecież tajemnica pomiędzy bankiem a właścicielem rachunku.

    Powiedz to mojemu US... Ale podobno w tym konkretnym się nudzą i lubią się
    babrać w pierdułkach :-/

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944