  • Data: 2006-12-18 20:24:35
    Temat: Re: rachunek bankowy
    Od: "Matt Dz." <m...@i...edu.ms-NO-SPAM.please> szukaj wiadomości tego autora

    Adamski wrote:
    > Z czego wynika, ze prowadzac DG musze miec biezacy rachunek bankowy.
    > Przeszukałem ordynacje i ustawe VAT i nic nie znalazlem. Zle szukalem, czy
    > po prostu sa to fanaberie US, ktory mnie zmusza do poinformaowania o
    > rachunku biezacym.

    "Aby prowadzić działalność gospodarczą, nie trzeba koniecznie zakładać
    firmowego konta."

    "W rozliczeniach z innymi firmami także nie jest także potrzebne konto
    firmowe. Ustawa o swobodzie działalności gospodarczej nakłada dopiero
    taki obowiązek w sytuacji, gdy kwota jednorazowej transakcji pomiędzy
    przedsiębiorstwami przekracza 15 tys. euro, czyli obecnie ponad 57 tys.
    złotych."

    http://www.money.pl/archiwum/wiadomosci/artykul/199,
    0,207559.html

    Pozdrawiam,