  • Data: 2006-12-14 11:29:30
    Temat: Re: rachunek bankowy
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    [www.goldap.info.pl] wrote:

    > Hmm, możesz być płatnikiem VAT nie prowadząc DG (np. wynajmować lokal) ,
    > mozesz zatrudniać ludzi, nie prowadząc DG (np. niańkę). Wg mnie, te
    > podatki są Twoimi zobowiązaniami "osobistymi".

    Ok, co do VATu ustępuję. Ale co do PIT4 wydaje mi się że mam rację.

    Zresztą offtopicznie się strasznie zrobiło, ja się czepiłem twojego akapitu
    który wyszedł nieco sprzecznie sam ze sobą (mimo że pewnie miałeś/aś mniej
    więcej to samo zdanie co ja), ty się czepiłeś/aś jednego nawiasu w mojej
    odpowiedzi, który znowu ja nieszczęśliwie sformułowałem. Poczepialiśmy się
    troche, zamknijmy temat :)

    p. m.