  • Data: 2006-12-14 14:09:25
    Temat: Re: podatki osobiste (było: rachunek bankowy)
    Od: "[www.goldap.info.pl]" <w...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Wydaje mi się że masz :), IMO przy zapłacie z PIT-4 wypada to
    > zrobić z konta zgłoszonego w US.

    Zalóżmy że jestem ojcem. I potrzebuję niańki do dzieci. Nie porowadzę DG.
    Nie mam pojęcia o zatrudnianiu nianiek, ale z tego co wiem, można je
    zatrudnić na *umowę o pracę*. Wypłacając wynagrodzenie i odpowadzajac od
    niego zaliczkę na podatek, muszę sporządzić PIT4. Mylę się? Jesli nie, to
    wychodzi z tego, że można nie prowadzic działalnosci i mieć obowiazek
    składania PIT4 i wpłacania zaliczek na podatek. Idąc dalej w tym kierunku -
    w US na NIP3 nie musze informować o numerach swoich kont. Jako nieprowadzący
    działanosci, NIP1 nie musiałem składać. Zatem jak mam podaćw US numer konta?
    Napisać oswiadczenie? Dodatkowo to jest tylko moje zobowiazanie. I nie
    zwiazane z żadnadziałalnością. Jest to zatem osobiste zobowiazanie.

    Co o tym myślicie?