  • Data: 2014-03-21 09:49:19
    Temat: Re: powstać ma Rada ds. Unikania Opodatkowania
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-21 06:56, Wiesiaczek pisze:

    > Bardziej kładłbym nacisk na to, jakie dobra produkujesz, które są
    > niezbędne dla ludzi?
    > Bo zajmowanie się dzieleniem tego, co wyprodukowali inni powyżej pewnego
    > minimum jest zbędne lub szkodliwe.
    > A to jest chyba główną dziedziną obecnego biznesu, spójrz na
    > zapotrzebowanie na handlowców, pijarowców, reklamiarzy etc.
    > Oni z kolei potrzebują m.in. obsługi IT i tak się ten biznes kręci
    > niczego nie produkując oprócz bąków i dwutlenku węgla:)

    IT to nie tylko obsługa firm, oprogramowanie masz obecnie we wszystkim,
    od telewizora, po samochód, systemy automatycznego włączania oświetlenia
    itp....

    Kolega Wojciech pisze, że jest dobrze, bo na całe szczęście branża IT
    jest najmniej ograniczana bzdurnymi przepisami (na razie), nie musisz
    mieć licencji, akcyz, ukończonych żadnych kursów, by pracować w IT
    (chyba, że pracodawca wymaga, ale to jest zupełnie inna kwestia).

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl