  • Data: 2014-03-21 12:59:39
    Temat: Re: powstać ma Rada ds. Unikania Opodatkowania
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello hikikomorisan,

    Thursday, March 20, 2014, 9:24:24 PM, you wrote:

    > NFZ dziala wlasnie tak jak piszesz. Najpierw szukaja oszczednosci, np.
    > kosztem pacjentow /zamieszanie z lekami i receptami refundowanymi/
    > A potem ta kasa "oszczedzona" to zysk i ida premie dla prezesow, a
    > jakosc leczenia w szpitalach sie nie poprawia. Bo szpitale dostaja
    > mniejsze kontrakty.

    Tyle, że NFZ może na swoje wydatki, w tym pensje i premie pracowników,
    przeznaczyć tylko i wyłącznie konkretną kwotę, wynikającą z ustawy.
    Ani grosza więcej. Bez względu na to, ile ,,zaoszczędzi" na pacjentach
    ani grosza z tych ,,oszczędności" nie trafi do kieszeni pracowników
    NFZ.

    > Skoro NFZ zaoszczedzil kase to chyba powinie ja wydac tam, gdzie to
    > potrzebne.
    > NFZ dba zatem o wlasne interesy.
    > I dziala dla zysku, ktorym jest minimalizacja wydatkow na leczenie
    > obywateli.

    Nieprawda. NFZ musi wydać to co dostaje. Ani grosza mniej ani grosza
    więcej.

    --
    Best regards,
    RoMan